tre foton ihopsatta till header

tre foton ihopsatta till header

torsdag 28 december 2017

Inlämningen 22 december

Hej alla där ute.

Julhelgen är nu över och jag hann lämna in en liten kasse med kläder och änglapaket till KS Solna precis innan jul som jag hoppas kommit till glädje för dom inneliggande som kämpar på.
Denna gång prövade jag att inte sätta något fast datum för insamling men då sjukhuset fortfarande har ett behov av mer kläder i små storlekar och änglapaket så sätter jag slutdatum för nästa inlämning.
Datumet jag planerar för är 1 mars 2018.

Nu ska jag visa upp allt fint jag lämnade in den 22a december.




Tack till madebymilo_ (Malin Hansson Östlund) för fina juldresser. Även tack för att vi kunde mötas upp så smidigt vid överlämnandet och tack för hjälpen med tvätten så vi kunde få iväg dom innan jul. 

Tack till Karin Fonnaland för fina änglapaket med tillhörande virkat djur samt dom söta små mössorna.


  Tack till Sanna Berggren för fina små dresser. Alla bodys med söta små budskap på ryggen.



Tack till Chonthicha Ngamkrathok för dom små dresserna. 




Inte alla paket med så gott som! :) 

Stort tack till alla som bidrog, Neo KS Solna blev väldigt glada. 

Då sjukhuset fortfarande har stort behov av mindre storlekar och änglapaket siktar vi nu framåt mot nästa insamling den 1 mars.

Hälsningar
Caroline 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar